Fietstocht met hapjes en lunch!

Een leuke fietsroute met 4 stops voorzien van eten en drinken door de natuur van Berlicum en omgeving!

Route kan gevolgd worden met de smartphone app ‘BikeGPX’

Fietsroute van ± 45km

De route start op de Blokhut in Berlicum en eindigt op een locatie in Middelrode.

Een afsluitende middag/ avond met live muziek van Dr. Gumbo Brass, ‘Haggleslagg’ en Paul Chevrolet and the rocking Cadillacs

Zaterdag 25 mei

Een lekker dagje fietsen voor het goede doel! De definitieve starttijd wordt na inschrijving doorgegeven.

Na reservering nemen wij contact met u op om te betalen via een betaalverzoek!

Ondersteuning Explorers

Met deze actie ondersteund u het Zomerkamp van de Explorers van Scouting Berlicum

Vragen?

Voor meer vragen of informatie kunt u terecht bij happenentrappen@scoutingberlicum.nl

Inschrijfformulier Happen en Trappen

• Contact gegevens:

• De kosten:

• Happen & Trappen inclusief feestavond
  • Enkel toegang voor feestavond
  • Aantal deelnemers:

Let op! Bij een aanmelding voor het Happen & Trappen zit toegang tot de feestavond inbegrepen. Kom je toch graag naar de feestavond maar gaat mee trappen niet lukken, dan is er onderaan een apart veld voor enkel toegang tot de feestavond!
  • Vul hier het aantal deelnemers in
  • LET OP! Dit is enkel voor de feestavond. Doe je mee met het Happen & Trappen, dan zit toegang inbegrepen.
  • 0,00 €