Welkom bij de bevers!

Hoi Hoi!

Dit is de jongste speltak van Scouting Berlicum. Hier ben je welkom vanaf je 4,5 jaar. Vind jij het leuk om op zaterdag lekker te spelen?
Kom dan eens kijken bij De Bevers Scouting Berlicum!

Wij draaien iedere zaterdag van 9.15 tot 10.45 op de blokhut aan de Westakkers 41.

De leiding zorgt er elke week voor dat het een feestje is bij De Bevers.
Ze hebben elke week een afwisselend programma zodat uw kind zich nooit hoeft te vervelen.
De leiding speelt zelf ook graag mee en gaat helemaal op in de wereld van het kind. Natuurlijk blijven ze alles goed in de gaten houden.

Samen Spelen is leuk!

Bij de Bevers van Scouting Berlicum leert uw kind teveel om op te noemen. Maar het belangrijkste is toch wel dat ze samen allerlei leuke spelletjes spelen, activiteiten doen waar ze ook nog eens van leren, terwijl ze een fantastische tijd hebben.
Bij ons staat plezier maken voorop! En De Bevers doen niets anders.
Een Bever speelt samen met de andere Bevers op de blokhut of in de omgeving. Het grootste deel van de tijd spelen de Bevers met zijn allen samen. Maar soms spelen ze ook apart in groepjes, bijvoorbeeld voor het maken van een toneelstukje.

Kom je meespelen?

Dat kan! Je bent bij ons altijd welkom. De Bevers draaien op Zaterdagochtend van 9.15 tot 10.45
Je kunt altijd bij ons binnenlopen en kan direct meespelen.
Maar om teleurstellingen te voorkomen hebben we liever dat u eerst contact met ons opneemt.
Meer informatie en contactgegeven vindt u allemaal bij info!

Contributie en Kleding

De Bevers dragen een rode blouse als tenue. Zo zijn de kinderen allemaal herkenbaar als Bever. Ook is het niet erg als dit vies wordt! Geef uw kind altijd oude kleren aan en schoenen die vies mogen worden. Scouting speelt niet voor niets in de natuur!

Het tenue kunt u zelf bestellen bij de Scoutshop. Voor meer informatie kijk daarvoor op onze bestelpagina. Overigens vindt u daar ook scouting materiaal zoals een matje of een slaapzak.

Bij Scouting Berlicum streven we ernaar om de contributie zo laag mogelijk te houden. Dit doen we zodat onze vereniging laagdrempelig blijft en toegankelijk voor iedereen. De contributie voor een heel seizoen bedraagt € 120. Dit is exclusief weekenden en zomerkampen.

Ja, ik kom een keer kijken!

Lijkt het je leuk om eens langs te komen? Klik hieronder dan om contact op te nemen!