Doe het lekker zelf

De Explorers van Scouting Berlicum is bedoeld voor kinderen van 15 t/m 18 jaar.
Ben jij zelfstandig? houd je van organiseren en van uitdaging? Kom dan op vrijdag avond een kijkje nemen bij de Explorers!
Wij draaien iedere vrijdagavond van 19.00 tot 21.00

De leiding zal een begeleidende rol spelen terwijl jij meer vrijheid krijgt om jezelf en jouw groep te ontplooien.

En nu?

Bij de Explorers ben je 15 en dan wil je de wereld ontdekken. Je wil meer vrijheid en zelfstandigheid. Het zou zomaar kunnen dat je een weekend in de Ardennen zit. Of dat jij helemaal zelfstandig een opkomst mag organiseren. Die mogelijkheden zijn er.
Zomerkampen en weekenden worden door je mede-explorers georganiseerd.
Zo ben jij klaar voor de toekomst.

Dat kan ik ook!

Laat maar zien dan! Je bent bij ons altijd welkom. De Explorers draaien op vrijdagavond van 19.00 tot 21.00
Je kunt altijd bij ons binnenlopen en kan direct meedoen.
Maar om teleurstellingen te voorkomen hebben we liever dat je eerst contact met ons opneemt.
Meer informatie en contactgegeven vind je allemaal bij info!

.

Contributie en Kleding

De Explorers dragen een rode blouse met een blauwe das. Maar in de zomermaanden mag, met toestemming, een groen Scouting Berlicum shirt ook. Deze zijn apart verkrijgbaar bij Scouting Berlicum zelf en daar krijgt je een paar keer per jaar bericht voor om die te bestellen. Dit is echter niet verplicht. Trek oude schoenen aan en laat je mobieltje thuis! Die heb je tijdens onze opkomst echt niet nodig!

Het tenue kun je zelf bestellen bij de Scoutshop. Voor meer informatie kijk daarvoor op onze bestelpagina. Overigens vind je daar ook scouting materiaal zoals een matje of een slaapzak.

Bij Scouting Berlicum streven we er naar om de contributie zo laag mogelijk te houden. Dit doen we zodat onze vereniging laagdrempelig blijft en toegankelijk voor iedereen. De contributie voor een heel seizoen bedraagt € 110. Dit is exclusief weekenden en zomerkampen.

I’m Ready!

Lijkt het je leuk om eens langs te komen? Klik hieronder dan om contact op te nemen!

contact